پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150357
پروژه‌هاي درماني چهارمحال و بختياري همزمان با دهه فجر افتتاح مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/11/09 10:59:28
نمایش : 1624
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد از افتتاح پروژه‌هاي درماني چهارمحال و بختياري همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرتضي هاشم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد، با اشاره به افتتاح بيش از 45 پروژه درماني همزمان با دهه فجر اظهارداشت: کلينيک تخصصي درماني بيمارستان فارسان و لردگان از جمله اين پروژه‌هاي درماني است.

وي از تکميل ساخت 40 خانه بهداشت در روستاهاي استان در راستاي اجراي طرح تحول نظام تحول سلامت خبر داد و افزود: افتتاح اين خانه‌هاي بهداشت تحول بزرگي در بخش درماني روستاها ايجاد مي‌کند.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، افتتاح خوابگاه دانشجويي دانشگاه علوم پزشکي در رحمتيه، راه‌اندازي بخش ICU بيمارستان آيت الله کاشاني و بخش ERCP بيمارستان هاجر براي درمان مشکلات صفراوي به روش لاپارسکوپي را از ديگر پروژه‌هاي قابل افتتاح در اين ايام اعلام کرد.

هاشم‌زاده ادامه داد: بهسازي بخش‌هاي فرسوده بيمارستان براي افزايش رضايت‌مندي بيماران از خدمات ارائه شده را اقدامي ديگر در راستاي اجراي طرح تحول نظامت سلامت عنوان کرد که در اين دهه به اتمام مي‌رسد.

وي خاطرنشان کرد: اين دانشگاه در راستاي اجراي برنامه تحول نظام سلامت در روند ثبت پرونده‌ها در سامانه سپاس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي به‌عنوان دانشگاه برتر معرفي شده است و اميد مي‌رود با تلاش بيشتر کارکنان، اين دانشگاه همچنان سکوي نخست اجراي کامل اين طرح را حفظ کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html